Assistent Controller

Vacature

Ben jij de assistent controller die wij zoeken?

Vacature: Assistent Controller

Onze relatie is een vooraanstaande en innovatieve speler op het gebied van textiel. Denk hierbij met name aan vloerbedekking, tapijten en kunstgrasproducten. Wij zijn op zoek naar een gedreven assistent controller met ambitie, die zich graag wil ontwikkelen binnen een beursgenoteerde onderneming vol groeikansen.

Wat worden je taken als assistent controller?

  • Controleren van de productieboekhouding
  • Assisteren bij periodieke afsluiting
  • Budgetcontrole, analyseren en rapporteren van resultaten
  • Opstellen van periodieke managementrapportages
  • Verzorgen van maandelijkse journaalposten
  • Assisteren bij het voorbereiden van de jaarrekening
  • Onderhouden van contacten, o.a. met accountants en leveranciers
  • Geven van input bij procesverbeteringen
  • Assisteren bij verdere automatisering van de (financiële) processen

Vacature is voor 32 – 40 uur per week.

Ben jij onze nieuwe assistent controller? Reageer!

Jouw werkomgeving als assistent controller

Ontdek de Perfecte Werkomgeving

In ons moderne kantoor vind je collegiale medewerkers die altijd klaarstaan om elkaar te ondersteunen. Met verschillende afdelingen en korte communicatielijnen is samenwerking een fluitje van een cent!

De onderlinge omgang is informeel, wat zorgt voor een gezellige sfeer waarin iedereen zich op zijn gemak voelt. Een fijne werkomgeving die uitnodigt tot creativiteit en productiviteit!

Wat maakt werken bij ons zo bijzonder? De afwisseling en uitdaging in de financiële werkzaamheden zorgen voor een dynamisch werkritme. We bieden volop kansen voor verdere professionalisering, zodat je jezelf kunt ontwikkelen en het beste uit jezelf kunt halen!

Kom onze unieke werksfeer ervaren en ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen!

Wat wordt er gevraagd van de assistent controller?

Ben jij onze nieuwe collega?

We zijn op zoek naar iemand die:

  • Analytisch
  • Accuraat
  • Proactief
  • Enthousiast
  • Probleemoplossend
  • Communicatief vaardig
  • Woonachtig in de regio Zwolle

Verder heb je:

  • Een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in de richting van administratief of financieel, zoals HBO Bedrijfseconomie
  • Twee tot 10 jaar ervaring in administratieve werkzaamheden
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal
  • Kennis van het Engels
  • Kennis en ervaring met ERP-systemen, bijvoorbeeld Dynamics

En verder zoeken we gewoon een leuke collega om mee te werken!

Heb je nog vragen? Bel of mail gerust!

Wat wordt je als nieuwe collega aangeboden;

Waarom Kiezen Voor Deze Kans?

Als je op zoek bent naar een baan die je écht uitdaagt, waar afwisseling de norm is, en waar je ruimte krijgt voor persoonlijke groei, dan is dit de plek voor jou!

Wat Wij Bieden

  • Uitdaging: Geen dag is hetzelfde. Je krijgt de kans om je vaardigheden te testen en verder te ontwikkelen.
  • Afwisseling: Variatie in taken houdt je gemotiveerd en betrokken. Geen saaie routinematige activiteiten hier!
  • Ruimte voor Persoonlijke Groei: We ondersteunen je in het volgen van trainingen en opleidingen die passen bij jouw ambities.
  • Uitstekend Salaris: We bieden een competitief salaris dat je inzet en talent waardig is.
  • Prima Secundaire Voorwaarden: Denk aan goede arbeidsvoorwaarden en een fijne werkplek die je ondersteunt in je carrière.

Deze functie is verder fulltime in te vullen, 32 uur per week is bespreekbaar.

Dus waar wacht je nog op? Sluit je aan bij ons team en ervaar zelf de voordelen van deze unieke kans!

Locatie

Zwartewaterland

Salarisindicatie

€2500 - €3750

Interesse of vragen?

Neem dan contact op met Leo of solliciteer direct online!

Telefoon