Selectief personeel
Waarom kiezen voor ons?
PersoneelSelectief ontzorgt op personeelsgebied. Wij verzorgen de recruitment, werving&selectie van gekwalificeerd personeel in de regio Zwolle – Zwartewaterland, en voor specifieke administratieve, commerciële en technische functies is het werkgebied Noord-Oost Overijssel.
De werving & selectie is gericht op het bemiddelen van personeel die onderdeel gaan worden van de vaste kern van uw onderneming. Dit vanaf dag één, of na een proefperiode van enkele maanden tot een jaar. Onze werving & selectie tarieven behoren tot de laagste in de markt, tegen ons no cure – less pay principe.
Voor het uitbesteden van uw recruitment, HR taken en salarisverwerking zijn wij ook een betrouwbare partner, hiervoor kunt u ook kijken bij onze HR dienstverlening.
Verder kunt u bij PersoneelSelectief terecht voor Payroll Advies, een tak die met de huidige wetgeving extra aandacht behoeft voor werkgevers. Voor salarisverwerking en het verzorgen van uw salarisadministratie kunnen wij ook van dienst zijn, ook hiervoor gaan wij graag met u in gesprek.
Onze werkwijze? Nuchter, Betrokken en Praktijkgericht!
De juiste invulling voor uw team
PersoneelSelectief is gespecialiseerd in werving&selectie van kantoorpersoneel. Wij bemiddelen hiervoor commerciële, administratieve en financiële professionals voor elk niveau binnen uw organisatie, van binnendienst tot management. Voor u als opdrachtgever geven we een passende oplossing als het gaat over (tijdelijke) invulling van personeelstekort op de administratieve en de commerciële afdeling. Wij bemiddelen controllers, boekhouders, sales professionals en organisatietalenten die uw afdeling ontlasten en tevens zorgen voor kwaliteitsverbetering.
Wij hebben een aantal ervaren administratieve krachten in bestand die voor een aantal uren per week (of fulltime) gedetacheerd worden. Het niveau van de interim medewerkers varieert van MBO+ tot WO niveau. Voor meer informatie kunt u ook kijken op Interim Personeel
U kunt uw vacature ook rechstreeks bij ons melden, waarna wij contact met u opnemen! Dit werkt het handigst in de volgende link: Aanmelden Vacature
Ons traject voor werkgevers
Stap 1: Vacature indienen
U kunt elke vacature op gebied van kantoorpersoneel met MBO+ tot WO niveaeu bij ons indienen. Wij bespreken deze graag indien er nog vragen zijn over de inhoud.
Stap 2: Vacature verwerking
De aangeleverde vacature wordt gematcht met ons kandidatenbestand. Bij de juiste match nemen wij deze kandidaat mee in de selectie. Daarnaast starten wij een wervingscampagne op, via alle mogelijke databases van bekende vacaturesites. Daarnaast gebruiken wij onze eigen kanalen. Een enorm bereik biedt de meeste kansen.
Stap 3: Werving passende kandidaten
Uit de kandidaten die hebben gereageerd en de eigen kandidaten maken wij een nauwkeurige selectie. Wij bespreken de vacature met de kandidaten en wij stellen bij voorkeur de beste kandidaat aan u voor.
Stap 4: Traject afwerking
Indien u overtuigd bent van het CV, onze toelichting en de aansluiting van uw matchcriteria, plannen wij een kennismakingsgesprek in met de kandidaat. Bij positief resultaat verzorgen wij het natraject indien gevraagd.

